De bedste fordele og funktioner ved Microsoft Dynamics

Hvis både små og mellemstore virksomheder ønsker at fortsætte deres vækst og maksimere produktivitet og indkomst, har de brug for et førsteklasses CRM-system. Der er flere muligheder på markedet, men Microsoft Dynamics er en af ​​de mest populære – med god grund. Så helt præcist hvad er fordelene ved at implementere en Microsoft Dynamic-løsning i din virksomhed?

Vi har her samlet en liste over de seks bedste funktioner, der er kendetegnet ved dette geniale værktøj:

 

Customization

Microsoft Dynamics kan tilpasses, så det passer perfekt og præcist til din virksomhed. Det betyder, at du nemt kan opsætte det, så det passer til måden, hvorpå I allerede arbejder i virksomheden. Systemet tilpasses til virksomheden og ikke omvendt.

 

Integration

Microsoft Dynamics har nogle geniale integrationsfunktioner – især i samarbejde med andre Microsoft-værktøjer. Microsoft Office er en af ​​de mest populære og brugte produkter, og Dynamics tilbyder problemfri integration. Den nyeste opdatering af Microsoft Dynamics 365 gør det muligt at bruge hele Microsoft Office-pakken uden at skulle forlade Dynamics først. Så hvis man fx ønsker at sende en mail til en kollega, kan man gøre det nemt og lynhurtigt. Samtidig vil alle kundeoplysninger omkring tidligere salg og specielle behov være gemt i Dynamics men kan nemt og problemfrit trækkes over i fx Outlook.

 

Salg og marketing

Med en let anvendelig interface, vil salgsteamet kunne nyde en optimeret ydeevne både på farten eller på kontoret. Det betyder, at de ansatte vil kunne tilgå systemet, når de er ude at besøge kommende og nuværende kunder og dermed med det samme kunne lukke en aftale. Sales Force Automation forkorter salgscyklusser og forbedrer salgsteamets viden og forståelse af de forskellige kundegrupper og kunderne hver især. Det betyder flere konverteringer med udsigt til mere salg. Overvågningen af ​​marketingskampagner er en anden fordel ved Dynamics, hvor der tilbydes en effektiv kampagnestyring og måling af væsentlige analyser, der vil gøre en positiv forskel på markedsføring.

 

Applikationer

Dynamics NAV har flere apps som kan hjælpe dig med at udvikle og skræddersy dit CRM-system til noget, der passer perfekt til din virksomhed og dine behov.

 

Kundeservice fordele

Som med alle CRM-løsninger er kundeservice en af kernefunktionerne. Al kommunikation med eksisterende kunder samt svar og spørgsmål kan gemmes. Microsoft Dynamics giver en alt-i-én visning af alle henvendelser til kundeservice og de ansattes kalendere. Det betyder, at man nemt kan matche det rigtige personale til en bestemt kunde. Dette giver kundeservice mulighed for på bedst mulige vis at kunne imødekomme kunderne og deres behov.

 

Cloud lokalisering

Lokalisering af dit CRM-system på en sky giver mange fordele – herunder muligheden til at tilgå systemet via fjernadgang.

 

Microsoft Dynamics CRM tilbyder en masse fordele til virksomheder i alle størrelser. Ejere af både små og mellemstore virksomheder bliver mere og mere bevidste om værdien af at have et CRM-system i virksomhed, og Microsofts udvikler løbende deres produkter for at kunne tilbyde virksomhedsløsninger, der passer perfekt til forretningsmæssige problemstillinger i enhver virksomhed – uanset størrelse.



Postet by ag via AdSet linkbuilding network