Inspiration til herretøj – Trendrådgivning 2016 – 2trendy.dk

Dette indlæg omhandler 2trendy’s trendrådgivning 2016 omkring inspiration til herretøj. 2trendy, er en af Danmarks største webshops inden for herretøj, og rådgiver altså samtidig kunder og andre interesserede i hvilke trends man bør være opmærksomme på.
Denne trendrådgivning er udarbejdet i samarbejde med en række mode-bloggere, eksperter og andre fagfolk, således du kan blive inspireret inden for herretøjs-trends. Moden blandt mænd i Danmark er trods alt hurtigt skiftende, 2trendy håber, at deres blogindlæg kan fungere inspirerende.
For at se 2trendys inspiration til herretøj, kan du med fordel klikke på linket, som er i starten, eller gå in på 2trendys blog manuelt. Trendrådgivningen er blandt andet udarbejdet i samspil med følgende brands:

Disse ovenstående brands, valgte selv at komme med nogle udtalelser omkring de trends man som mand bør være opmærksom på i forhold til herremode i 2016. Derudover var der også en række bloggere, der kom med udtalelser. Disse er som følger:

  • Christina Neubert
  • Alexander Gram fra Peppybeast
  • Joen Rude Falsner
  • Rued Caspar Riis

Christina Neubert, kom med et meget vigtigt budskab i forhold til herretøj anno 2016. Dette budskab er bæredygtighed, som vi også hører meget i øjeblikket i forhold til eksempelvis mad. Der snakkes ikke nødvendigvis om vegansk tøj, men derimod at tøjet skal være bæredygtigt.
Selvom vegansk tøj vil være det ultimative, er det i høj grad vigtigt, at man som man er bevidst omkring det herretøj man køber. Derfor er Christina Neuberts budskab særdeles interessant. Indtil videre fører 2trendy dog kun 1 mærke som virkelig er bæredygtigt. Dette mærke er Pelechecoco.
Som det eneste brand, valgte Selected at få en ekstern blogger til at stå for deres udtalelse i trendrådgivningen omkring herretøj. Dette giver et langt mere nuanceret billede af deres tøj, samt brand, at der kommer en udtalelse udefra.
Hvert brand og blogger fik derudover også muligheden for at anvende 2trendys rådgiver emblem på deres hjemmeside, som er en slags anerkendelse fra 2trendy til de enkelte rådgivere.
For at se emblemet, kan du med fordel benytte linket i toppen af dette indlæg, eller gå ind på 2trendys blog og klikke på Inspiration til herretøj.
Eftersom Inspiration til herretøj 2016 blev udgivet i april 2016, er den primære inspiration til herretøj fokuseret på sommerperioden. Derfor ville det være interessant, hvis der kom en trendrådgivning med fokus på vinterperioden.
Til den nye trendrådgivning, vil det ydermere være godt, hvis der var flere rådgivere på banen til at komme med råd inden for herretøj, da der på tidspunktet ikke er særligt mange herretøjs-bloggere i Danmark.
Dette vil give et langt mere nuanceret billede af herretøj og -trends i Danmark. Derfor er det altså særdeles vigtigt, at der kommer flere rådgivere omkring herretøj på banen. Hvis du vil være rådgiver, tag da kontakt til min LinkedIn i bunden af siden.
Indlægget er leveret af online marketing specialist Michael Cortzen.



Postet by Michael Cortzen via AdSet linkbuilding network